2016年12月25日星期日

FIFA 17 FUTMAS SBC – Mystery Pack Bundle


Description
Earn a Kit (untradeable) and a Mystery Pack (between 3,000 Coins and a Jumbo Gold Pack)!
Challenge Requirements
Min. 1 Player from England
Min. 1 Player from France
Min. 1 Player from Italy
Min. 1 Player from Germany
Min. 1 Player from Spain
Min. Team Chemistry: 85
Number of Players in the Squad: 11
Challenge Rewards:
FUTMAS Home Kit
x1 FUTMAS Mystery Pack
Repeatable
No
Date
December 25th, 6pm UK until December 26th, 6pm UK

FIFA 17 FUTMAS SBC – Thomas Muller


Description
FUTMAS Calendar Day 25! Earn a special SBC Thomas Muller (untradeable)!
Challenge Requirements
Min. Team Rating: 85
Min. Team Chemistry: 90
Number of Players in the Squad: 11
Challenge Rewards
x1 Squad Building Challenge Muller
Repeatable
No
Date
December 25th, 12am UK until December 26th, 12am UK

FIFA 17 FUTMAS SBC – Fernandinho

Description
FUTMAS Calendar Day 25! Earn a special SBC Fernandinho (untradeable)!
Challenge Requirements
Min. Team Rating: 85
Min. 2 Players: Team of the Week
Min. Team Chemistry: 70
Number of Players in the Squad: 11
Challenge Rewards
x1 Squad Building Challenge Fernandinho
Repeatable
No
Date
December 25th, 12am UK until December 26th, 12am UK

没有评论:

发表评论